יום שישי, 29 ביולי 2011

סקס אוראלי עם מרוקאיות

כורדיות מציצות חינםעד הברכיים שנית בשלב אוננות באמבטיה זה לקח צווארה של אוננות בגרמניה לנה והחל להכות אותה על פטמותיה ואת זה לשים אותי על הברכיים וטמן את פניו הכוס שלי לנין החלו להסיע אותם מצד שני הוא הגיע אוננות בצבע צהוב לנה בתחת לנה החלה לגנוח הרגשתי את הטעם של שחרורה זה זרמו כמו זונה האחרון משהבין כי חזה ענק היא הולכת לסיים את דמיטרי משך אותי משערותיה וזרק על הרצפה ואז ניגש אליה וסטר לה על פניה בכל כוחו השליך על המיטה הוא כל יכול שלו זרק את הכוס שלה היא משחקי סקס צרחה מכאבים והשני הלך ביתה והחל להכניס לתוך פיה היא לא יכלה למצוץ אוננות בשירותים את כל הזין ואז הוא תפס את לסתה פתחה את פיה והחלה לנטוע אותו בגרון הוא זיין אותה קשה ומחוספס כ דקות כאשר היא שפכה את הדמעות מעיניו הוא שלף את הזין שלו וניגש אלי קיבלתי על ברכיה ופתחה את פיה הוא גם התחיל לזיין אותי מחזיק את השיער שלי באגרופו אחרי זמן מה הוא כל הפה שלי משחקי פלאש והורה לבלוע כל זה כל מה שעשיתי והוא לקח אותי ביד גררו אותו לנה לנה אוננות וגניחות הוא זיין את התחת אוקראיניות מציצות סרטן והיא תחליף אותה הוא לקח אותי ואמרה שזה יהיה להתנשק והוא התחיל להכניס את האצבעות לתוך התחת שלי תחילה הוא זיין אותי עם אחת אז שתיים ואז אחות אשתי אתה אוהב את הסיפור ברצונך להמשיך ואחר כך לכתוב על ה נטו ישמח עם כל להמשיך בקביעות לזיין ואני אוהב את העובדה רטוב אשתי הכוס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה